Sunday, October 11, 2009

Salam pengenalan

Assalamualaikum.... dan salam sejahtera semua...

Pada mulanya, aku terpikir di mane harus aku kongsi cerita aku agar x menjadi kesakitan yang mendalam dalam hatiku, sebelum ia manjadi lebih tajam yang bolen membunuhku sendiri. tidak kisahlah samada cerita yang bakal ku kongsi bersama semua rakan-rakan blog semua dari sangat kegembiraan ku atau saat kesedihan ku yang akan memberi impak yang amat besar kapada dirikusendiri
Kepada rakan-rakan yang sudi membaca cerita ku yang bakal ku tulis, aku mengucapakan jutaan terima kasih yang tidak terhingga kerana sudi melungkan masa untuk melayari arena kecil ku ini.
kepada yang sudi harap dapat tinggalakan kata-kata ( comment) yang boleh aku jadikan panduan untuk aku menulis kembali dengan lebih baik untuk tatapan semua.terima kasih kepada semua...
terima kasih yang tidak terhingga.

No comments:

Post a Comment